Benim 44 gün kaldı,eşyalarını yerleştirmeye başladım ,doğumla ilgili hçbşy düşünmyrm şahsen süreç nasıl ilerlerse kabulüm kendimi şartlamıyorum bişeye ,bebeğim için benm için en güzeli neyse o olsun diye düşünyrm,şuan tek istdgm sağlıkla dünyaya gelmesi🙏🏻