Derya341986 Esraelisa kepe ekmeği kansızlık yapıyor diye biliyorum ama ben tansiyondan dolayı beyaz tuzsuz ekmek yiyorum
Fatmailkim Fatmasnny bende kilolu hamile kaldım şuan canim 92 ile korkuyorum.senin nasıl geciyor gebeligin
Fatmasnny Fatmailkim son 26 günüm çok şükür bir sıkıntım yok. Doğumu bekliyorum artık. Yarın kontrolüm var bakalım doktorum ne diyecek
mehtap28 Esraelisa rica ederim insallah bir faydasini görürsünüz bu arada yazmayi unutmusum günde 3 lt su icmeyi unutmayin 😊
mineeeee Esraelisa ne güzel kilo almışsınız. bende alamamaktan şikayetçiyim inanın.dogumdan sonra verirsiniz dert etmeyin.Ben her şeyden mahrum olduğum için alamıyorum. Bol bol da şu içmek zorundayım tansiyon ve artı idrar yolu enfeksiyonun dan dolayı. keşke bende alsam inanın mutlu olurdum
Ademinannesi Bende 35+2deyim 13 kilo almisim.sezeryan olucam 3.5 hafta sonra insallah daha fazla almam.birde 2.gebeligim.ilkinde 25 kilo almistim😔
Albertos Esraelisa canım tavsiye ne olabilirki hamile birine mecburuz beslenmeye ha ne olur hamurişlerini az yeriz yürüyüş yaparız 🤔 ben 73 le hamile kaldım 24 haftadayım 8 kilo almışım önceki hayatımdan farkı vitamin içiyoruz sanırsam onlar aldırtıyor kiloyu 😬 ama bebeğimiz sağlıklı olsunlarda alalım kilo napak kızlar 🙄
Calasun Esraelisa bende 6ci aydayim11 kilo almisim doktor hizli gidiyorsun diyo yediklerim belli, ekmek, tatli yok meyveyi bile azalttik hatta hamileykende vermek nasil olur acaba🤔bende bekliyenler arasina gireyim 😬
mucizemizibekliyoruzz Esraelisa hamilelikte kilo verilmeye çalışılmaz. Bundan sonra daha sağlıklı ve kontrollü beslenmeye çalışın. Aldıklarınızı doğumdan sonra vereceksiniz
Aslicinarberk Esraelisa 1.72 boy 52 kiloydum şimdi 69 kiloyum bugün 25 haftada işte o yüzden Ben çok istiyordum oglusum yardımcı oldu ama tabiki oda çok iyi maşallah 2 hafta önde gidiyor.