Esraelisa ben de çok aldım sanırım 54-55 kilo ile hamile kaldım şu an 17+5 deyim 16. Haftamda gittiğimde 58,8 kiloydum doktorum kızdı çok almışsın dedi hemen ekmeği kes dedi 😔 kestin mi derseniz kahvaltıda yiyorum hala az buçuk da dikkat etmeye çalışıyorum . Ama azıcık yani çok değil🙈ilk gebeliğimde 20 kilo almıştım 2 ayda eski kilomun da altına düştüm onun rahatlığı mı var ben de bilemedim ama kesemiyorum çok fazla acıkıyorum çünkü 😔