Senazeynep34 geçmiş olsun canım.Ben de ilk bebeğimi 36 haftalık doğurdum,hiç kucağıma alamadan küveze girdi,14 gün kaldı.çok üzüldüm ,ağladım ama bebeğim için kendimi toparladım,bol bol dinlendim onun yokluğunda.Eve eli boş dönmek çok kötü bir his ama bebeğin ordan daha güçlü bir şekilde çıkacak merak etme.Sen kendini üzmemeye çalış,dinlen,iyi beslen,bebeğinin çıkacağı güne hazırla kendini,hem merak etme 36 hafta çok erken değil çıkınca hızlıca toparlayacaktır.