Centrum benim bebeğim 800 gram dogdu yeni yeni 1500 kilo oldu. Bizim bugün küvezde 69. Günümüz zaten ilk küveze girdiğinde en az 3 ay kalır dediler valla sabırla bekliyoruz ne zaman çıkacak belli değil, solunumu ilk entübe oldu sonra fanusla devam etti, şimdi kendi alabiliyor mu deniyorlar gözlemliyorlar inşallah düzelir, düElirse fanus koymayacaklar benim bebeğimde dayanıyor direniyor , her gittiğimde konuşurum dayan oğlum, atlatıcaZ diye, inşallah sağlıcakla eve getiririm diye dua ederim hep Allah büyük 🤲