pprensesannesii Merhabalar bu hafta tetenoz aşısı olucaktım fakat tatilde olduğum için vurulamadım. Şuan da 17+6 günlüğüz sizler kaçıncı haftada oldunuz aşıyı acaba bir sorun olurmu geç vurulsam ?
Bayancorek pprensesannesii ilk doz 20 ikinci 24. Erken yapmıyor bazı sağlık hekimleri. Bebeğin hareketlerini hissediyor musun diye soruyorlar.
pprensesannesii hayallliiim çok teşekkür ederim beni geçen cuma çağırdılar gidemedim diye endişelenmiştim
edaa1402 @pprensesannesii ben ilk doz 17 de olmuştum ama genelde zaten 20 de 21 de yapıyorlar en geç canım
Stoppedstar pprensesannesii valla kolum bile çok az ağrıdı. Ama kovid aşıları da bana çok etki etmemişti. Genelde kol ağrısı olabilir diyorlar. Çok da başka bişi olacağını sanmam.
pprensesannesii Stoppedstar kovid aşısında üç gün koluma kaldıramadm ama inşallah bunda öyle olmaz ağır geçiriyomuş herkes
Gamzeerdgn pprensesannesii ben tam 20 haftada oldum ağrı meselesıne gelince tetanoz olduğunuz gün duş almayın ben ilk olduğumda 10 gün kıvrandım ağrıdan duş almıştım ve dıkkat etmedım hıc sıze tavsıyem aynı gün duş almayın ve ıkı saatte bır 10 ar dk buz tutun kolunuza ben ıkıncıyı olduğumda bunları yaptım zerre ağrım olmadı