Ozge_5516 Gzdmrt2905 cnm eger seni 20. Haftalarda seni aramzlarsa siz gidin bni aramadilar bn öğrenince bn kndim gittim saglik ocağına soyledim ebe vurdu aşımı bilgin olsun 🤗
Ersagununannesi Bende bugün vuruldum 17+2 deyim. Gün içinde hiç ağrı sızı olmadı ikinci de bir ay sonra dedi.
pprensesannesii Stoppedstar kovid aşısında üç gün koluma kaldıramadm ama inşallah bunda öyle olmaz ağır geçiriyomuş herkes