AyFa1608 ben alıyorum e devlet üzerinden başvurdum silk basvurdugum da 750 vermişlerdi eve bakmaya bı adam geldi ama içeri girmiyor sadece kapıdan soru sordu gitti. Benim 4 çocuğum var evim kira sigortamiz yok eşim sanayide iş bulduğu zmnlar çalışıyor üzerimizde ev veya araba yok geçen hafta tekrar başvuru yaptım bu sefer eve bakmaya gelen olmadı 550 TL para yatmış