Elisam123 Suriyelilerin görmüyorum bile onların bu ülkede yaşadığı konforu biz yaşamıyoruz şahsen amaç kırmak değil ama malesef kimse eşit olmuyor tabi verilebilir yardım herkese ama bence maddi durum sıkıntısı olanlara öncelik tanınmalı eğer asgari ücretle 3 çocuk yetiştirmeye calışıp bide borç ödeyen aileye çıkmayıp evi arabası olup asgari ücretten bir tık fazla alıp gecinemeyen insanlara çıkarsa ben hem sorgularım hemde dile getiririm..Üstümüze ne ev ne araba var net asgari ücret giriyor 33 haftalik hamileyim biliyorsun piyasada iş sıkıntısı çok borcumuz var bebek eşyaları borcu yani biz her ay eşimin asgari ücretini görmüyoruz ek avanstan 1 ayı geçirmeye çalışıyoruz iyi hoş bunda sıkıntı yok ama orda arabasi evi olan arkadaşım var neymiş arabanın borcunu oduyorlarmis her hafta sonu arabayla oraya buraya gidiyorlar bide devletten para alıyorlar bunun neresi adalet ?? Tanıdığımız bir abi var 2 çocuklu adam asgari ücret almak için zor şartlar altında çalışıyor bütün kolunu kaptırdı adam 30 yaşında bir kolu tamamen gitti ona yardım çıkmıyor yani tabiki herkese yardım olsun ama bence öncelikli olması gerekenler var .
E devletten sosyal yardim basvuru hizmeti yaz canım ordan formu doldur