Kızlar bu yardım esasen TC vatandaşı olan herkesin hakkı onun evi var neden alıyor falan diye hiç kimse birbirini kırmasın üzmesin Suriyelilerin aldığı yardımları duysanız dudağınız uçuklar evi arabası olanın bile devletten gelen paraya ihtiyacı var bir elektrik faturası ödüyoruz 3te 2si vergi zaten hakkınız olan parayı alıyorsunuz bu arada ben yardım almadım almıyorum başvuru da yapmadım yanlış anlaşılma olmasın ama bi araştırayım nereden yapıyorlarsa bi şansımı denemek isterim 1 ay elektrik ya da doğalgaz faturası karşılasa daha ne