Deda Gizemmyigit 37 yi dolduruyoruz artık 38 e gün toplıcaz öyleymiş😊 Bende yarın 37 oluyorum 38 den gün toplamaya başlıcam😊
Nurbursa Kubramhmt çoğu öyle oluyor canım. Üç arkadaşım oğlan doğurdu biri 40 bitiminde biri 41 digeri 42 ilk günü doğdu oğlanlar keyifçi😍 benimkide oğlan ama sezaryen
Aysenurozbay Busraa97 ben iple cekiyorum oglusumu kucagma alacgm gunu son 93 gün kald ama vakt gecremiyorum😇🤗
Belcim Benim şafak 32 görünüyor ben 10 eksi yapıyorum yani 22 çünkü cok rastlamadım 41 haftasını doldurup 42ye giren. Saglıklı doğsunda
Seymavrl Busraa97 Bende de bel ağrısı hafif vurup geçen yalancı sancı karnımın altına vuruyor etim çekiliyor gibi oluyor bnde de beyaz akıntı var
Gizemmyigit Deda dr bana 2 gün içinde doğum olursa erken doğuma girer dedi 2 sonra olursa normal olrk geçer dedi eşimle kafamız karıştı bende 37 haftalığım sanıyordum