Gizemmyigit Deda dr bana 2 gün içinde doğum olursa erken doğuma girer dedi 2 sonra olursa normal olrk geçer dedi eşimle kafamız karıştı bende 37 haftalığım sanıyordum
Deda Gizemmyigit Geçen hafta 36 dım 1 hafta daha durursa sorun olmaz demişti demekki biz 37 yi tam dolduruyoruz bu hafta😊
Nurbursa Kubramhmt çoğu öyle oluyor canım. Üç arkadaşım oğlan doğurdu biri 40 bitiminde biri 41 digeri 42 ilk günü doğdu oğlanlar keyifçi😍 benimkide oğlan ama sezaryen