Busraa97 Ilkgozagrimiz Ne guzel.Bizim 11 ama hic gelcekmis gibi degil😐 Karnimda çok yok.Eşim hic doguracak gibi durmuyorsun.Masallah 4 ay daha tasirsin diyor 😆😅
Busraa97 Seymavrl ara ara bel ağrısı sadece.Birde afedersiniz 2 gündür yoğun bi akıntı var onun dışında bu belirti ve sikayet yok😐 Siz de var mı
Seymavrl Busraa97 Bende de bel ağrısı hafif vurup geçen yalancı sancı karnımın altına vuruyor etim çekiliyor gibi oluyor bnde de beyaz akıntı var
Haticemustafa Busraa97 safak 21 ama doktor her an bekle kanala basi cok yakin 21 gunh beklemicek gibi bebisimjz dedi 😊🙈🙈
Oznurboluzun Busraa97 aynen oyle olduğunu bile bile aslında az kaldı farkındayım da işte bazen oluyor ki zaman geçmemiş diyorum 😂♥️