Busraa97 Bizim safak 11.Çoğu bitti azi kaldı.Allah herkese sağ salim kucağına almayı nasip etsin.Içimden bi ses her an gelebilir ufaklik diyor.Sizde durumlar nasil
Busraa97 Oznurboluzun Olsun her zamani ayrı güzel.Nasıl geçtiğini anlamayacsksiniz inanin.Bana o gunler hiç geçmeyecek gibi dogmayacak gibi geliyordu simdi safak sayıyor doğum çantamı hazırlıyorum
Busraa97 Ilkgozagrimiz Ne guzel.Bizim 11 ama hic gelcekmis gibi degil😐 Karnimda çok yok.Eşim hic doguracak gibi durmuyorsun.Masallah 4 ay daha tasirsin diyor 😆😅
Oznurboluzun Busraa97 aynen oyle olduğunu bile bile aslında az kaldı farkındayım da işte bazen oluyor ki zaman geçmemiş diyorum 😂♥️