dyg_klc AslanBebeginAnnesi bende gördüm kızımı bu sabah 40+2 yiz gelmeye niyeti yok hala cumaya yatış verdi doktor suni sancıyla başlatıcak dua eder misiniz bana.
AslanBebeginAnnesi dyg_klc tabikiiiii dualarımız sizinle 🤲🏻😊 sizin durumunuz nasıl çok ağırlaşmışsınızdır kesin 😔😥
ayss-12 AslanBebeginAnnesi geçmiş olsun sonuç olarak ne dedi doktor ben hala heyecanlıyım benim randevum öğleden sonra🥺🥺
gkbyza AslanBebeginAnnesi ayy benim de benim de 🙈 37+5 bana da yaparlar mı dersin bugün çatı muayenesi 😂 artık yapsınlar ya zahmet olmayacaksa 😁
trakyalikizce Seymsss ay değill mi her belirtiye doğum yakın diyorlar 🙄😂🤦🏼♀️ benim de ağrılarım var artık bakalım hayırlısı 🤭
AslanBebeginAnnesi trakyalikizce valla iki üç tane sancı çıktı ama doktor gayet normal dedi rahim kendini doğuma hazırlıyor sorun yok dedi 🙊🥹☺️
Aylin-aydemir AslanBebeginAnnesi benim de güzel geçti muayenem ama rahim ağzında kisalmam başlamış ve sancım 50 ye kadar çıktı üç saat sonra ağrım devam ederse tekrar muayeneye çağırdı 🙏😏
AslanBebeginAnnesi Aylin-aydemir çok geçmiş olsun canım Allah sağlıkla kavuşmanızı nasip etsin inşallah 😇💜
Aylin-aydemir Rahim ağzı acikligi tam olarak ne demek kizlar bu konuda biraz bilgisiz kaldım açılman yok ama her an olabilir dedi
Tugcecanan AslanBebeginAnnesi yaaa hadi inşallah yazarsınız buraya pozitif doğum hikayem diye 😍😍😍😍🧿🧿🧿🧿
Merve2307 26+5 geçen hafta gitmiştik suyun fazla diyip şeker yüklemesi yapmıştık 120 çıktı sonuç bugün kontrol var 💗
FatosNazim53 AslanBebeginAnnesi ay ben yeni çıktım doktordan. 12 haftadayim erkek dedi ya ama ben niye emin değilim hala 😁
AslanBebeginAnnesi snmhsnn amin inşallah 😍 evet bir iki tane sancım çıktı ama doktorum gayet normal dedi 😇
snmhsnn AslanBebeginAnnesi hayırlısıyla hayırlı sağlıklı doğum hikayeleri yazmak nasip olur inşallah 😍