AslanBebeginAnnesi h_s_1411 amiiiiiiin inşalllah 🤲🏻 Allah hepimizi en güzel şekilde kavuştursun yavrularımıza💜😍
AslanBebeginAnnesi Duygumut yaaaa🥹 daha çok yeni maşallah 🧿😇 yakında hareketlerini hissetmeye başlarsınız ben 17de ilk kıpırtıları hissetmiştim 😇☺️
Xsare AslanBebeginAnnesi 19+6 bugün görüş günümüz 😍Biz de o haftalara ulaşırız inşallah ya ne güzel az kalmış çoğunu atlatmışsınız
AslanBebeginAnnesi 1prensannesi__ oy maşallah 🧿🤲🏻 Ben de şimdi muayeneden çıktım 37+1 olduk kilomuz 3.200 boyumuz 50 cm olmuş 🙏🏻💜
Aylin-aydemir AslanBebeginAnnesi benim de güzel geçti muayenem ama rahim ağzında kisalmam başlamış ve sancım 50 ye kadar çıktı üç saat sonra ağrım devam ederse tekrar muayeneye çağırdı 🙏😏
Ebruli91 AslanBebeginAnnesi gecmis olsun bende gittim haftaya perşembe benim dogumum var Zekeriya olucak
Gokceeeee AslanBebeginAnnesi Güzel geçti çok şükür ama kafam şuna takıldı doktoruma sordum doğum nasıl olacak dedim baş aşağı geliş demişti şuan için normal görünüyor dedi ben sezeryan yapalı 1.5 sene oldu neredeyse 3 seneden aşağı yapılmıyor diye biliyorum bilen var mı aranızda anneler
snmhsnn AslanBebeginAnnesi gözünaydın darısı doğurmaya 😍ne zaman gelecekler acaba bebişlerimiz sağlıkla 🤲 sancı falan çıktı mı nst peki ?
AslanBebeginAnnesi snmhsnn amin inşallah 😍 evet bir iki tane sancım çıktı ama doktorum gayet normal dedi 😇
AslanBebeginAnnesi Nurguler hiç acımadı diyebilirim ☺️ Kendimi kasmadım güzel şeyler düşünmeye çalıştım 🙉😂
Tugcecanan AslanBebeginAnnesi yaaa hadi inşallah yazarsınız buraya pozitif doğum hikayem diye 😍😍😍😍🧿🧿🧿🧿
AslanBebeginAnnesi duuyqquu ben çatı muayenesinden şimdi çıktım nst’deyim şimdi. Hiç acımadı muayene 😊
AslanBebeginAnnesi Ebruli91 ben de boşuna korkmuşum ☺️ Az önce muayeneden çıktım hiç acımadı çok şükür
Sira AslanBebeginAnnesi hayır almadık canım her şey normal haftaya kontrole gel tekrar dedi, gün vermiyor doktorum normal diye mi acaba.
AslanBebeginAnnesi Cerenmert canım şimdi çıktım muayeneden. Hiç acımadı diyebilirim ☺️ Kendimi hiç kasmadım , tavana baktım güzel şeyler düşündüm bebeğimi düşündüm on saniye bile sürmedi doktorum bitti dediğinde şaşırdım hatta bu kadar kısa sürmesine🙉😂