Tugcecanan AslanBebeginAnnesi 37+0 olduk bizim de görüş günümüz 👶🏻👶🏻 Sezaryen olacak yüksek ihtimal, cuma günü gitmiştik ama duruma göre tarih planlaması yapalım diye tekrar çağırdı 😋
AslanBebeginAnnesi duuyqquu ben çatı muayenesinden şimdi çıktım nst’deyim şimdi. Hiç acımadı muayene 😊
melegimmm_ duuyqquu ayy nasıl hissediyosunuz benim doktorum erkek bi de biraz çekiniyorum🙄ama daha var bizimkine 32+3🌺
trakyalikizce AslanBebeginAnnesi bugün itibarıyla biz de 37+0 oldukk🥰 nst için gideceğim bugün bakalım bizi neler bekliyor🤭
Seymsss trakyalikizce bende dün gittim 37 haftama girdiğimde nst de sancım çıktı bugğn telrar gireceğim stressss 😀 erken değilmi ya doktor dedi sancın olursa gece falan gel dalgalı çıkmış bayağı sancılar yaşayan varmı ya bu haftada erken değil mi
trakyalikizce Seymsss yok değil 37-42 arası artık zamanında doğum anlamına geliyor endişelenmeye gerek yok☺️ 40. hafta ortalama bir tarih olarak veriliyor sadece☺️ hayırlısıyla sağlıkla gelsinlerr🙏🏻
Elifozkaya Deletedmom_1003 ayyy Allah kurtarsın sağlıkla kucağınıza alın inşallah darısı başımıza🫶🏻🫶🏻
Seymsss trakyalikizce çok ağrım var gerçekten bakalım neler bekliyor bizi birde çok miğde bulantım var benim diyorlar ki doğum başlangıcı zaten şimdi her şeyime doğum başlanfıcı diyorlar işk gebeliğim konuyuda bilmiyorum sadece sinir oluyorum tani cnm falan 😀
Ebruli91 AslanBebeginAnnesi bende yok acikcasi yani belki gerek bile kalmaz çünkü miyomlarim var bana sezeryan yapicam seni demişti sonra muayneye çevirdi anlam veremedim bugün gidince anlicam ne oldugunu
AslanBebeginAnnesi Ebruli91 ben de boşuna korkmuşum ☺️ Az önce muayeneden çıktım hiç acımadı çok şükür
AslanBebeginAnnesi Cerenmert canım şimdi çıktım muayeneden. Hiç acımadı diyebilirim ☺️ Kendimi hiç kasmadım , tavana baktım güzel şeyler düşündüm bebeğimi düşündüm on saniye bile sürmedi doktorum bitti dediğinde şaşırdım hatta bu kadar kısa sürmesine🙉😂
Patricia AslanBebeginAnnesi bende cumartesi gidicem hem oğluşu görücem hemde şeker yüklemesi yapıpacak 😔
trakyalikizce Seymsss ay değill mi her belirtiye doğum yakın diyorlar 🙄😂🤦🏼♀️ benim de ağrılarım var artık bakalım hayırlısı 🤭
Duyguylmz AslanBebeginAnnesi ever ilkte sezaryandı 2. Mecburi sezeryan olcak 38+4 de doğurtıcak Allah nasip ederse☺️
AslanBebeginAnnesi Mhfgljgg hakkınızda hayırlısı olsun sizin ve bebişiniz için en güzeli neyse o olsun inşallah 🙏🏻💜
AslanBebeginAnnesi ayss-12 ben şimdi nst’ye bağlandım az önce çatı muayenesini oldum hiç acımadı 😊 kendimi hiç kasmadım güzel şeyler düşündüm 🙊😂
snmhsnn AslanBebeginAnnesi gözünaydın darısı doğurmaya 😍ne zaman gelecekler acaba bebişlerimiz sağlıkla 🤲 sancı falan çıktı mı nst peki ?
ayss-12 AslanBebeginAnnesi geçmiş olsun sonuç olarak ne dedi doktor ben hala heyecanlıyım benim randevum öğleden sonra🥺🥺
AslanBebeginAnnesi Deletedmom_1003 Olsun demek ki sizin ve bebişiniz için en hayırlısı buymuş 🙏🏻 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 💜😊