AslanBebeginAnnesi meleklerin_annesii o zaman erkektir çünkü erkekler çok erken belli oluyor 😇🥰 bizimki de 12. Haftada ikili test esnasında göstermişti cinsiyetini 🙈😄
meleklerin_annesii AslanBebeginAnnesi ay bizim kendi doktorumuz kız dedi eşim totem yaptı başka doktora gittik bebe hemen açtı bacağını pipinin ucunu ben gördüm doktora ben gösterdim 😂😂😂
Snmzeda AslanBebeginAnnesi Bizimkine erkek dedi doktor 12. haftada, 18. haftaya gelince erkek gibi ama emin de olamıyorum çok zorladı beni dedi bakalım detaylı ultrason da netleşir sanırım ☺️
Mhfgljgg AslanBebeginAnnesi Bizimde yarın görüş günümüz.37+6 çatı muayenesi olcak.Ama ben normalden korktuğum için cumaya falan sezeryan isteyeceğim☺️
AslanBebeginAnnesi Mhfgljgg yaaaa 😍 çok az kalmış sizin de maşallah 🧿🤲🏻 Ben de çok korkuyordum normalden ama şu aralar kendimi biraz cesaretli hissediyorum sanki 🙉🙊 eğer yarın çatı muayenesinde çatımda bir problem çıkmazsa normale karar vereceğim sanırım
AslanBebeginAnnesi meleklerin_annesii ayyyy ciddi misiniz 😄😄 vay beee bakalım yarın yüzde yüz netleşecek mi 🙈😄
Mhfgljgg AslanBebeginAnnesi İnşallah istediğiniz gibi gerçekleşir☺️ Benim dayanacak gücümde kalmadı açıkcası kızımın da keyfi yerinde pek çıkası yok gibi🥲Kendimi psikolojik olarak 3 gün sonra doğuma gidecekmiş düşüncesine alıştırdım şimdiden
AslanBebeginAnnesi Mhfgljgg hakkınızda hayırlısı olsun sizin ve bebişiniz için en güzeli neyse o olsun inşallah 🙏🏻💜
ayss-12 AslanBebeginAnnesi ay benimde yarın çatı muayenem olur sanırım korkuyorum benn ama oğlumu görüceğim için çok da heyecanlıyım 38+1 olduk gelmedi yavrum
AslanBebeginAnnesi ayss-12 ben şimdi nst’ye bağlandım az önce çatı muayenesini oldum hiç acımadı 😊 kendimi hiç kasmadım güzel şeyler düşündüm 🙊😂
Busra_sansar ayss-12 Benim de aynı şekilde bugün kontrolüm çatı muayenesinden korkuyorum utanıyorum acayip bakalım yapacak mı 38+2 deyim iki gündür kasıklarımda ağrı arttı normal doğum düşünüyorum ama vakti zamanında gelsin inşallah hepimizin evladı sağlıkla 🤲
AslanBebeginAnnesi Deletedmom_1003 Olsun demek ki sizin ve bebişiniz için en hayırlısı buymuş 🙏🏻 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 💜😊
minikbirseyler76 Deletedmom_1003 öyle birşey yok gerçekten ilginç çatı muayenesi yapan doktor kaldı mı ?
Elf96 Deletedmom_1003 acı hissettiniz mi bende 30 haftaliğim ama hamile kaldığım günden beri korkuyorum 😥
h_s_1411 AslanBebeginAnnesi Ben kızımı Çarşamba günü görmeye gidicem her gidicegimde çok heyecanlanıyorum Allah’ım kimsenin kucağını boş bırakmasın ♥️♥️♥️♥️
AslanBebeginAnnesi h_s_1411 amiiiiiiin inşalllah 🤲🏻 Allah hepimizi en güzel şekilde kavuştursun yavrularımıza💜😍
1prensannesi__ AslanBebeginAnnesi Bende bu sabah gördüm oğluşumu 36+0 haftalık 2.950 gram olmuşuz🥺👼🧿💙
Nurguler 1prensannesi__ maşallah 💙 bizde çarşamba göreceğiz inşallah oğluşü 36+3 de sabırsızlanıyorum valla
AslanBebeginAnnesi 1prensannesi__ oy maşallah 🧿🤲🏻 Ben de şimdi muayeneden çıktım 37+1 olduk kilomuz 3.200 boyumuz 50 cm olmuş 🙏🏻💜
Gokceeeee AslanBebeginAnnesi Bizde yarın sabah randevumuz var gideceğiz eşimle beraber 32+1 olduk bakalım nasıl geçicek 😊
AslanBebeginAnnesi Nurguler hiç acımadı diyebilirim ☺️ Kendimi kasmadım güzel şeyler düşünmeye çalıştım 🙉😂