dyg_klc ramonun_annesi 34 çok erken bebek gelişimini 37.haftada tamamlamış oluyor ben 40+2 yim kendi sancım olur diye süre verdi sadece
Fatosbkmz Zey2211 ben de Şuan 34+0 feci şekilde baskı var sürekli çişim var oturup kalkarken çok zorlanıyorum nasıl olacak bilmiyorum:(
Tugcezeynep11 Benimde günde bir kaç kez adet ağrısı gibi ağrım oluyor belime ağrı giriyor ama bebek hareketli başka da hiç bişey olmadığı için kontrolü bekliyorum muhtemelen rahim kendini hazırlamaya başlıyor dinlenince geçiyor 34+3 şuan
Deniz34_ Zey2211 baskı artık hiçbişey gibi canım sankı vajına kemıklerım kasık kemiklerim kırıkmış gibi agrım var geçmiyor ne yapsakta doktorum dün normal artık doguma hazırlanıyosun dedı ama ben 20 li haftalardan beri cekıyorum 35 haftalık oldum dogurunca gecıcek ıns
dyg_klc ramonun_annesi belki sıkıntı olmadığı için almıyor olabilir doktorları bazen anlamak zor oluyor inşallah sağ salim kavuşursun bebeğine hayırlısıyla
Seyhannm Suheda0334 şuan 38+5 gündeyim bu sabahtan beri aynı şeyler bende var anca kanala mi iniyor yardımcı olalım lütfen birbirimize
Mommyanne Seyhannm Benim haftam sizle aynı yalancı kasılmam cok kanala inmemişti 5 gün önce ama kasılmalar ve adet sancım arttı
Umranbl Benim de 35 hafta bitti uzun sure yatis pozisyonunda kaldigimda kalkjnca cok agrim oluyor ama biraz yuruyunce geciyor grcmedigi vakit paniklemeye başlarim artik
Ipekk123 ramonun_annesi daha haftanız erken biz 34te doğum başlamasın diye elimizden geleni yaptık durdurmak için sürekli dinlendim en azından bi 36 olsun bebiş sabredin bence çünkü bu haftalarda 1 gün bile fazla kalsa içerde gelişimi için çok önemli ☺️
ramonun_annesi Ipekk123 bende öyleyim zaten yani şuan erken biliyorum da sancım var 2 cm açılma var oğlum 1 yaşında o çok huysuz dinlenmek elime geçmiyor adım atarken rahim agzim çok sancilaniyor napacam bilmiyorum ki napmam lazım ya
Ipekk123 ramonun_annesi açılmanız olduğu için ilaç başlanma aşamasını geçmişsiniz tabi o yüzden sizin elinizden gelen tek şey dinlenmek olur çocuğunuzla zor tabi ama artık ne kadar olabiliyosa o kadar dinlenin ağır kaldırmayın çok merdiven çıkmayın bence
Caglaklckksl Ben 35+4 üm bebeğimin gelişimi 2 hafta önce kilosu ölçümleri ağrılarım ve su gibi akıntılarım oluyor vajinaya baskı. Bugün kontrolden geldim bebek doğum kanalına yerleşmiş dedi öyle olunca da bu belirtiler normal dedi
Aysgl1305 Caglaklckksl kendime en yakın sizi gördüm. Normalde 30. Haftamdayım ama bebek 2 hafta önden gidiyor suyumda fazla. Bugün ilk defa ağrı sancı kramp ortaya karışık tarif edemediğim bir şeyler oluyor. Batma hisleri çok kuvvetli özellikle de kasılma hissi. Fikrinizi sormak istedim
Enesyusuf Suheda0334 bizde 37+3 teyiz an itibariyle bebek hareket ettikçe aşağıya hafif ağrı giriyor ama doğum sancısı değil, sancıdan önceki ağrı olabilir..cinsiyet ne sizin
Seda35 Zey2211 benimde ayni ayni haftadayiz doktor makat gelis oldugu icin baski yaptigini soylemisti sizinki de ters mi
Ender00 ramonun_annesi bazı insanlar 2-3 cm açılmayla 3-4 günü geçirebiliyor. Yani 2 cm açılma doğumun hemen habercisi olmuyor suni sancı vermemek için gününüz de daha varsa bi kaç gün sonra kendi sancılarınızın gelmesini beklemiş muhtemelen doktorunuz bence iyi de yapmış☺️
ramonun_annesi Ender00 evet açılma var ama doğum daha başlamamış dedi doktor bende bekliyorum yani sağlıklı doğsun da hakkımızda hayırlısı neyse o olsun inşallah 🤲