Kizlar bugün muayenem vardı cari muayenesi falanda oldu nst de sancım 50/60 arası çıktı bu arada hafta olarak 37+2 ama ultrosonda da 38+2 çıktı rahim ağzında kısalma varmış açılmam yok sancım ağrım devam ederse yine gel her an açılman olabilir dedi doktor ağrım da devam ediyor şuan ucebkadar devam ederse yine gidicem rahim ağzı kisalmasi ne demek bilen varmı aranızda tam bilgi edinemedim o konuda 🙏🤲😏