Sonda okadr abartılacak bişey değil canınız yanmaz merak etmeyin. Amaliyat olup kalkarken daha zor siz en kolay olanı kafanıza takıyorsunuz. Ayrıca bunun devletle özel hastaneylede alakası yok. Tamamen doktor hemşire artık nasıl ilerliyorsa süreç onlar yonetiyo sonuçta. Ben iki sezeryan oldm ikiside devlette ve aynı hastanede olmasına rağmen ilkinde amaliyat öncesi takmislardi ikincisinde anestezi aldıktan sonra takmislardi. Okadar büyütülecek bişey değil sonda .