Gamzer Deletedmom_1003 Evet sonda’yı herkese takıyorlar. Mecbur takılacak zaten, çünkü 5 6 saat uyuşuk oluyorsun. Ee idrar çıkışı da oluyor malum.
El123 Deletedmom_1003 kuzum hıc anlamıyosun kı ben gyndım yat dedıler yattm kasma kendnı sonda takıcam dedı boyle mınıcık bı acı o anlık taknca hepsı bıtıyo sadece cıkardktan sonra tvalete gderken yanmam oluyodu bazen oda bısey degıl yanı oyle buyuk bısey degl bunu dıyen bende herseyden korkan canı cok ttlı bırıym ınan
1prenses2prensanne aysnrsvs bir ağrı oluyor mu ya da rahatsız eden bir durum benim de sezeryan olucak
aysnrsvs Deletedmom_1003 ilk doğumum özelde ikinci devlette oldu sürekli uyusmadan takılacak diye onu düşünmeyin erken aniden doğum olunca ağlamaktan hissetmedim belki de 🙄
ramonun_annesi Deletedmom_1003 evet devlet tercih etmem bende ilkinde uyuşturmadan kestiler bir yıl oldu hala o acı cigerimde sanki çok korkuyorum ama bunda özele gidicem
Elif_ikra2 Cok hissedilen birsey değil canım bende ilk doğumu mu devlet yapmıştım hatta nasip.olursa bu gebeliğin öyle olacak korkmuştum uyuşturunca takın demiştim acımaz dediler insan yinede tedirgin oluyo ama çok az hissettim taktıklarinda korkma bisey olmaz
Deletedmom_1003 Elif_ikra2 ya devlet diye bu kadarda herşey normal olmazki sondayı özel uyuşturduktan sonra takıyor ne var yani sizde uyuşturduktan sonra taksanız anlamıyorum ya bazı kuralları çok can sıkıcı Moral oldunuz umarım bendede acımaz çatı muayenesinde yıktım ortalığı buda öyle olur diye korkuyorum 😵💫
Ayse_4646 Meleklerim00 hiç korkmayın Perşembe günü sezaryan oldum devlwt Hastanesi’nde kendinizi sikmazsaniz 1 dklik işlem bunları dusunmeyin bile A
El123 Deletedmom_1003 ay hayr skın kaçmasn uykularn hıc dusundugun gbı degl ınan suan ben ıkıncıdem bıle korkmuyorm sadece yavrum ıcın sag saglm cıkm bask bısey ıstemıtorum o benı hasta gbu yatakta gormesın yeter bana🙏 hıc korkma ıcını ferah tut yanı o an bebegn heyecanyla aklna bıle grlmıyokı agrı
bebekveannesiii Deletedmom_1003 macburi tabiki bana ameliyathane de taktılar yürümeye başlayınca çıkardılar
Adacan Bende devlette oldum uyusturduktan sonra taktılar doktora rica edin ya devlet diye kasap değiller ya :) mantıklı bir açıklaması olacaktır yani onunda
Deletedmom_1003 Adacan ay sordum ameliyattan önce takar dedi yani uyuşturmadan Lütfen banada sizinki gibiler denk gelsin ya
Adacan Deletedmom_1003 O zaman rica etmeyi dene bide söyle yani korkuyorum ameliyathanede takılsa olmazmi de ben Hacettepe de yaptım sormadım bile doktorum direkt kendi dedi ameliyathanede takalım diye ayikken yada uyusken takmanın bir farkı olduğunu da sanmıyorum ayrıca
Deletedmom_1003 Adacan bence kesinlikle vardır ya acı eşiğim düşük belkide ben abartıyorum ama bana göre kesinlikle olacak çatı muayenesinde bile çığrındığıma göre
Adacan Deletedmom_1003 hayır acı olarak değil yani tıp olarak uyusturulmadan takmam iyidir diye birşey yok demiştim. Ayrıca bende çok düşük sanırdım acı esigimi 2 yıl önce bı sezaryen yaptım gören inanamadi 2 saate kalktım yürüdüm bı ah etmeden canım doğru dürüstte yanmamisti ayrıca 😁 hiç belli olmuyor acı esigim düşüktür diye girersen ameliyata daha çok acitirsin canını hemen kalk yürü çok iyi geliyor
Deletedmom_1003 Adacan Benimde inşallah senin gibi geçer valla o kadar korkuyorumki Allah yardımcım olsun 🙏🏼