Nesli8998 Nesli3504 bende devlette yaptım baldirdan ve vajinaya iğne yapıldı doğum yaptırdılar hiç acı hissetmedim dikiş yapılırken 3 dıkisim var zaten çok kesmediler çok memnun kaldım ben
aysnrsvs 1prenses2prensanne düşünmeyin bunları bebeğinize kavusucaksiniz dünyanın en güzel hissi o acı vs hiç oluyor emin olun geçip gidiyor sonda dikis sancı hiç biri kalmıyor hayırlısıyla sağlıkla kavuşun inşallah
Nes1903 Nesli8998 nerde yaptınız dogumunuzu peki izmirdeyim acaba heryerde aynımidir gözünüz aydın kucağınıza almışsıniz analı babalı saglikla büyüsün inşallah 🥰💗
Nesli8998 Nes1903 Çok teşekkür ederim darısı sizlere inşallah İstanbul başakşehir cam ve sakura Hastanesi’nde yaptım