Asil_hatun teyzem le aynı Dr a muayene oluyorduk
dört sene öncesinde. Birer hafta arayla doğum yaptık. Teyzeme 3.600 dedi kızı 4010 Gr doğdu. Bana 3.5 dedi 2990 Gr doğdu daha da komiği Dr oğluma boyunu 52 cm söylemişti 46 cm doğdu 🤪 bu gebeliğim de hiç sormuyorum bebeğimin kg ve boyuunu😂