Ftskoc Asil_hatun aynen sağlıklı gelsinler de kaç kg kaç cm hiç önemli değil. Teyzem le aynı doğum yaptık benim oğlum çok zayıf ve kısaydı şuan ikiside aynı boyda. Ve kg olarak oğlum çok daha iyi MasaAllah. Zayıf bebekler daha hızlı büyür demişti hemşire
Melisasak145 Asil_hatun oğlum 3500 dediler 3100 doğdu arada illaki eksik yada fazla değişiklik oluyor doktorum söylemişti ulturoson tartı değil tam olarak ölçülemiyor demisti
Annekusumm Buyuk Kizimda 3 dediler 2900 dogdu. Oglumda 2700 dediler 2885 dogdu. Kucuk kizimda 3450 dedi 2937 dogduu 😂 bunda bende sormuyorum dogunca gorecegiz hep yaniliyo demekki 😂🙄