Yani misal 3 dediler 3 mu doğdu yoksa gr farkı çıktımı bana 35. Haftadayim 3 kg olmuş dedi bu gidişle 4 u geçer herhalde normal doğum yaprsam zorlanirim diye korkuyorum 3. Dogumum olucak acaba yanlış ölçü olabilirmi arada ne kadar oynayabilir kilo konusunda dedikleri kilodami doğdu