Baharsss Qnl değil ya kesin çözümü yok hemoroidin eşimde vardı cevizin büyüklüğünü geçmişti iki tane küçükler cabası ameliyat oldu yine çıktı yine çıktı
MBCG Eminedilanim ayy ben çok kötü çektim fena bişeydi siyah eriği kaynatıp içtim ve her sabah kuru kayısı yedim şimdi geçti çok şükür vitamin kullanıyosanız o yapmıştır
Ozlm0916 Eminedilanim bende doğumdan hemen sonra olmuştu ayy neler çektim hem sezeryan ağrısı hem o mahvetti beni hergün duşa girdim sıcak su tuttum orama baya faydası oldu onun bana
Nurr- Canım çok geçmiş olsun kaptoron yagı çok fayda ediyor şimdi ve doğumdan sonra da kullan Eminedilanim
aysenozlem Benim henüz 7+2 ancak benim de çok yavaşladı bağırsaklarım tuvalette baya oturup bekliyorum. Bu haftada ıkınmak sıkıntı yaratır mı acaba
sedahsrky Eminedilanim canım anestol var uyuşturuyor uyuşunca içine yit ben öyle yaparak 2 haftada kurtuldum
sedahsrky yldz_tugce Eminedilanim canım anestol var uyuşturuyor uyuşunca içine yit ben öyle yaparak 2 haftada kurtuldum
esmanurum Merhaba ben 32haftalik hamikeyim,kabizliyim,hemoroid yok cox sukur,fakat bazen tualetde zorlaniyorum,o zaman tereyagi kendime koyuyorum,o rahatlatir,tualetinizi rahat yapiyorsunuz
gizemkarla Eminedilanim benim acayip büyüktü 1 hafta oturamadım ama daha sonra doktorum proctolog soyledı ve 2 günde gecırdı suan yok cıkmadı kesın al
baretli30- Bende 32. haftadayım gebeliğin başında çıktı denemediğim hiç bişey kalmadı zeytinyağı,kantaron yağı ve buz anlık rahatlatıyor ama o kadar .En rahatı bol bol elma yemek geçirmiyor ama acısını çok hafifletiyor
NAZLI-31 Eminedilanim geçen benimki patladı acile gittim ordan genel cerraha kabız olmamak lazım bide sıcak suya otur dedi doktor bol su içmek lazım geçmiş olsun
Serpilturgutkus akngmzkrbck banada bu krem hiçbir işe yaramadı kişiden kişiye değişiyormu acaba bende 4.evre şuan kanama yok agrı kaşıntı yok şükür ama hepsi çok büyük ve bana artık normal hayatımda sıkıntı yapıyor