Serpilturgutkus Ceren67 hemeroid içde ise eğer kaşıntı ve kanama daha sık görülür dışta ise şişkinlik görüşür çoğunlukla benim tüm hayatım boyunca oldugu için tecrube ettim artık önceden benim içteydi kaşımaktan duramıyordum ilk geçirdiğim zaman
Serpilturgutkus Marymary bende 32 deyim bir denemediğim patlıcan kaldı onuda denicem ama çocuga zararı vs olmaz değil mi bilen yapan başka varmı ?
NAZLI-31 Eminedilanim acı ve baharatta yapıyor canım dikkat et hamilelikte de daha zor oluyor malesef
Sibelemreemre Sibelemreemre memethol çok işe yarar ben doğumdan hemen sonra kullanmaya başladım 2 3 günde ağrım zizim yok oldu doktorunuza sorarak yada eczacıya soyleyin zaten hamileyken kullan yada kullanma der
Eminedilanim NAZLI-31 ediyorum canım malum mide yanmasına var oyuzden bazı yiyecekleri cıkardım hayatımdan