Aslimii Merhaba insallah hamilesindir. Ben kaset yaptigimda çıkmamıştı ama prediktor early yaptigimda hemen cıkmisti. Ovulasyon denemediyseniz öneririm
Beybi_2022 Zeyzey86 adet gününüz geçmişmiydi belirtileri neydi değer kaç çıktı bende verdim bugün ama çıkmadı
Zeyzey86 Beybi_2022 adete 5 gün kala kasette belirsiz çıktı bugün kan verdim 4 gün var daha regle belirti olarak göğüslerim açıyodu kasıklarım falan baş ağrısı asiriydi
SevgiErden Zeyzey86 hayırlı olsun canım kaç çıktı değerin bende dün kan testi verdim adet gunumdu gecikme olmadan yani 152 çıktı benim 🥰
cagla57 Benim içime doğmuştu 1 gün gecikmem vardı sanırım test aldım yarım çıkmıştı ilaç kullanıyordum direk doktorum bırakmamı söyledi ve kan tahlili vermemi söyledi betam 62 ydi öğrendiğimde hiç bir belirtimde yoktu içime doğdu sanki ahaha
_eylm_blt05 @Semaa34 adet gününü geçmesi gerek ben adet gününden 10 gün sonra test yaptım öyle çıktı ondan öncelerde negatifti
Baby905 Semaa34 bunlar psikolojik belirtiler adetiniz geçince kan verin böyle şeylere takılmayın. Sık idrara çıkma vs geç hamilelik belirtilerinden üstelik