Eses90 Ben de bugün adetime 3 gün varken ovulasyon üzerinde 11 gün gecmisken silik çizgiden dolayı kan verdim 10.15 geldi çok da düşük insan emin olamıyor da👀👀
EdaByrc Eses90 5 ve yukarısı hamile diye geçiyor kuzum yavaş yavaş artar erken farketmişsindir 🥰 hayırlı olsun inşallah 🥰