Semaa34 Adetime 5 gün var ama sık idrara çıkma ve bel ağrım var testler negatif gösteriyor sizce hamile olabilir miyim bu arada gebelik düşüncem olduğu içinde folik asite başlamıştım
catandgirlmom Semaa34 tabi ki bu söyledikleriniz hamilelik belirtileri inşallahta öylesinizdir ama testte negatif çıktıysa olmama ihtimali de var , erken test mi yaptınız? Ben erken testle bel bacak agrısı belirtisi olunca öğrenmiştim
3434hilal Semaa34 benim tek belirtim daralma basiyordu bir kac gun gectikten sonra koku hassasiyeti basladi sonra test yaptim ve cok net cikmisti
Baby905 Semaa34 bunlar psikolojik belirtiler adetiniz geçince kan verin böyle şeylere takılmayın. Sık idrara çıkma vs geç hamilelik belirtilerinden üstelik
catandgirlmom Semaa34 beklemekten başka çareniz yok 😊 çizgi çıksa bile doktorlar adet tarihinin geçmesini bekliyorlar kimyasal olma ihtimaline karşılık, allah gönlünüze göre versin inşallah 🥰
Zeyzey86 Benimde 5 gün var bugün test yaptım belli belirsiz çıktı ateş basması aşırı baş ağrısı ve kasık ağrısı
Zeyzey86 Benimde 5 gün var bugün test yaptım belli belirsiz çıktı ateş basması aşırı baş ağrısı ve kasık ağrısı
Zeyzey86 Ummu1234 benim normalde o kadar baş ağrım olmaz dünden beri inanılmaz ağrı çekiyorum göğüslerim acıyo benim Allah nasip ederse ikinci hamileliğim ilkinde hiç böyle olmamıştı
EdaByrc Kızlar ben adetten 5 gün önce erken gebelik testi yaptık negatif çıktı adet günü tekrar test yaptım pozitif çıktı adet tarihinizi bekleyin bence 🥰