Bendede seker cikti diyetle devma ediyoruz ama cok zor sirf bebegim icin o kadar cok seye dikkat etmek zorunda kaliyorum ki en ufak birsey yesem 170 oluyor o yuzden bence gebeligin en basindan paketli urunleri karbonhidratlari kesin biz 33+5 teyiz ben cok yemistim ve cikti siz dikkat edin