Kızlar bendede şeker çıktı. Yüklemeden sonra 1. Saat 199
2 saat 158 çıkmıştı.
Hem dahiliye hem diyetisyenle ilerliyorum. Diyetisyenin verdiği listeye tam anlamıyla uyarsanız 2-3 hafta sonra düşüyor şeker. Tabi diyeti bozunca yine yükseliyor. İlk başlarda benimde diyetle düşmeyince diyet listesindekileri yarıya indirdim. Aç gezdim 3 haftada 4 kilo verdim. Ama şükür insüline gerek kalmadan düzene girdi. Şuan diyet listeme tam uyuyorum listemide değiştirdi diyetisyen. Birde aldığınız ekmeğe dikkat edin. İçerik kısmına bakın %100 tam buğday olması gerekiyor. Çoğu tam buğday ekmeği %60 oluyor oda yükseltir değerinizi