_zynp1 ne kullanırsan kullan catlaklik azcik genetik oluo 12 kilo aldım ilk hamileliğimde surmedigim krem kalmadı hep nemliycdi hamileyken bişi yoktu eve gledim göbeğim harita gibi arkadaşım 25 kilo aldı hiç birşey kullanmadı gram çatlağı olmadı azcik genetik o annenize varsa sizdede oluo az ama çok oluo bir yerlerde hamileyken kimse anlamaz benimde hamileyken yoktu nekadar mutluydum doğumdan eve geldim karnım harita gibi ama takmıyorum içimden bı canlı çıkardim sonuçta oglusumun bana hediyesi buda