Nazlicangrhn-3009 _zynp1 vücudun genetik yapısıyla alakalı diye biliyorum bol bol su tüketiyorum bide hergun olmasa da el yapımı kantoron yağı kullanıyorum 20.hafta içindeyiz şuan hiç bişey yok eğer olursa da kızımın canı sağolsun 😂
Uyuyanguzel Dilaraortacc1 _zynp1 tamamen genetik devamlı krem kullanmıyorum arada kullandigim halde hic çatlağın olmadi şimdiye kadar 37 haftalık hamileyim anneminde olmamış genetik yani
Muk02- _zynp1 en çok tercih edilen biooil ve lierac onun dışında daha uyguna kakao hindi cevizi yağı vs ben karnımı göğsümü 3. Aydan itibaren gatta daha erken günde muhakkak iki üç kere yağladım 37. Haftadayız henüz çatlamadı karnım ama çatlamayacağım anlamına gelmiyor lierac kullanıyorum hala basen bacak kalça simitlerimi göz ardı etmiştim hoş etmesem de bekarlıktan da kalça basenim çatlaktı yenisi eklendi bissürüüü geçenlerde de kolumda fark ettim fark ettikten sonra da kantaron kullanıyorum ama nafile beyazladıktan sonra çatlaklar pek belirgin olmuyor ya
Snmzeda Hindistan cevizi yağı kullanıyorum. 20. Haftadayım. Şu anlık bir sorun yok. Ama ileride olur mu emin değilim devam edeceğim 🙂 Göğüslerde var gibi duruyor ama damar mı çatlak başlangıcı mı çok anlayamıyorum.
reu surekli gobek nemlendirdigim halde onune gecemedim. doktorumda genetik annende varsa her turlu olur engelleyemezsin dedi. gobegim harita gibi oldu 🥲 cok sukur goguslerimde veya bacaklarimda bisey yok.
Mucizemolsunn _zynp1 bi doktor,dışardan yapılan müdahelenin pek bir etkisi yok, içerden beslenmesi önemli demişti, kolajen önermişti,ya da kemik suyu ,dokuları birbirine tutan şey kolajenmiş ,o dokuların arası boşaldığında çatlak oluyormuş
zeceana _zynp1 hamile olduğumu öğrendiğim anda bio oil kullanmaya başladım kantaron yağı ve vazelin de sürüyorum kesinlikle vazelin daha nemli tutuyor 34. Haftayım bakalım son haftalara kadar ne olacak ama catlaamya müsaitseniz catlıyorsunuz
Busragny 3 aydan sonra başladım lierac ve biso oil önerdiler kullanıyorum bakalım hayırlısı şuan 18 haftalığım karnım bile çıkmadı bı sebepten bence 5-6 aylardan sonra kullanılmalı ben çok tecrübesiz olduğum için ilk hamilelik korkup hemen başladım birde cildim çok kuru o sebepten
1oztel _zynp1 arkadaşlarım tüm kremleri kullandı hepsi çatladı. Bir şey kullanmadım catlamadim inanmıyorum o kremlerin işe yaradığına
elif233233 _zynp1 10 ay arayla gebe kaldım. İlk hamileligimde de şu anda 5 aylık gebeyim hiç bir yerimde çatlak olmadı hiç bir şey kullanmadım. Ben yapısal oldugunu düşünüyorum . Kremler bana inandırıcı gelmiyor kullanıp çatlayan çok kişi tanıyorum
Meowmeow _zynp1 benim kullanmadığım krem, hatta ilaç bile kalmadı. Ama iyi çatladım 😂 günde kaç kere yaplanıp kremlendiğimi bilmiyorum. Gerçi artık saldım 35.haftadayım olan oldu. Bacaklarım, karnım, kasıklarım filan. Artık renginin solacağına dair umutla bekliyorum 😅
minigimherseyim _zynp1 7. Haftada duş aldıktan sonra hep bioil ile yaglandım dizlerden gögüs dahil bagrıma kadar. Göbüş 5. Aydan sonra cıkmaya baslayınca hergün sabah aksam bioil kulladım lierac da sürdüm ama cok degil o cok nem vermiyor. Kantaron yagı kullandım oda iyi cilt yenileyici. 36 haftalıgım bugün çatlağım yok inş olmaz. Ayrıca genetik diyenler annem hiç bişey kullanmamıs catır catır catlamıs belki kullansaydı oda catlamazdı. Bence yagların etkisi var
Nsss minigimherseyim ben de sizin gibi düşünüyorum. Benim annemin de çatlağı var ama 34 haftalık ikizlere hamileyim çok şükür ben de hiç çatlak yok. Duştan sonra organik zeytinyağı ve kantaron yağı kullanıyorum. Diğer zamanlarda da dalan markasının zeytinyağlı kremi var onu kullanıyorum. Fiyatı çok uygun ve bence çok güzel nemlendiriyor. Tavsiye ederim
Babyaksu 3.aydan itibaren yağlardan kullanıyorum Hindistan kakao ve bebe yağı bir süre de biooil kullandım ama çok beğendiğimi söyleyemem şuan 27.haftadayım henüz çatlağım yok genetik olduğuna inanıyorum ben de
Kubra_nur_elal 34 haftaya kadar hiç bir şey yoktu 35 haftada yarık yarık oldum bir anda ama bu durum beni hiç rahatsız etmiyor hiç bir şey bebişlerin sağlığından önemli değil 😍
Firdevsibici _zynp1 bu olay biraz da senin vücut yapına bağlı ama genetik değil annemle ablamın teyzelerim ananemin vücudu hep çatlaklarla dolu ben sadece 3. Ayımdan sonra aklıma geldikçe duştan sonra nemlendirdim 5. Yada 6. Aydan sonra her duştan sonra nemlendirdim çok şükür tek çatlağım yok