Patricia ikimelekannesii22 kesinlikle katılıyorum. Tamamen ısri bişey. Ben sadece hakiki kantaron yağı sürüyorum nemlensin diye
Patricia Mkbulecmldg ay bende arkadaşımın annesinin yaptığını. Ayvalıklılar kırmızı kantaron yağı hakiki zeytinyağıyla yapıyorlar diğer kantaron yağlarıyla arasında dağlar kadar fark var. Çok güzel bişey bence
Esrakrhn _zynp1 şuan 29 haftalığım 3 aydan sonra bio oil kullanmaya başladım ama hergün sabah akşam sürmek gerektiğini söyleseler de hergün düzenli kullanamadım açıkçası. Şuana kadar çatlağım olmadı hem genetik hem de birçok şey etkiliymiş çatlak oluşumunda. Bol su içmek göbeği nemli tutmak ve hızlı kilo almamaya özen göstermek. Çünkü birden hızlı kilo alınca da çatlak oluşabiliyor. Hayırlısı diyelim umarım olmaz bende de doğuma kadar
MRVMSTF _zynp1 ben hiç bi krem sürmedim sadece kantaron yağı sürdüm 37. Hftadayım hiç çatlağım yok ve çok zayıf hamile kaldım yağdan mıdır genetik midir bilmem ama tavsiye ederim
Sevilay06 Papatya1997 Tatlı bir düşünce taktir ettim sizi maalesef ben cok hosnut değilim ama yinede kendime sorun etmiyorum benim icin olmasa daha iyi ama sizin yorumunuzuda begendim 🥰
Papatya1997 Sevilay06 Evlenmeden önce hep bebegım olsun ıstemıstım . Evlendım bır buçuk sene nedensız olmadı gebelık . Şimdi nasıl olurda sıkıntı edebılırım kı 🤷♀️😂
Sevilay06 Papatya1997 Doğru diyorsunuz düşünün 1 bucuk sene nedensiz olmamis yıllardır kucağı boş her seferinde bir umut ile bekleyiş içinde olan insanların hem ruh hem beden çöküş içinde bizimki sadece bedende bir iz o da sebebi çok belli en güzel his için anne olmak bundan doğal ne var Rabbim dert sıkıntı vermesin ve dileyen herkesin kucagini boş bırakmasın ❤
HappyEnd-88 _zynp1 valla bende tam bilmiyorum ama tavsiyeler ve daha doğrusu öneriler üzerine badem yağı aldım 20+4 oldum yeni sürmeye başladım 😅
ozgednz1 Çatlaklar için genellikle lierac ve bio oil öneriliyor . Ekstra badem yağı ve vazelin kullanan arkadaşlarım var . Fakat tamamen genetik olayı vücudunuz çatlamaya meyilli ise kullandığınız ürünler işe yaramayacaktır.
Papatya1997 Sevilay06 amin amin çokça amın 🙏 bır buçuk sene bana 10 yıl gıbı gelmıstı her gün ağlardım ama allahım elhamdulillah nasıp ettı 🙏 Kimsenın kucağı boş kalmadın Allah sağ saglım kucağımıza almayı nasıp etsın 🙏🙏🙏
CansuDRY Papatya1997 Doğumdan sonra genişlemiş bir vajina, sarkmış ve yağlanmadığı için çatlamış göğüsler, elmacık kemiklerimde melazma, gayet yeterli hamilelik hatırası olarak.🥲 Göbek çatlakları eksik kalabilir benim için. Nitekim çatlamadı şükür.😅
Papatya1997 CansuDRY olsun en azından catlamamıssın ama catlatsanda başka yönden bak cunku bu bebegının eserı annesı üzülme 🙏🙏🌹🌹🥰
CansuDRY ikimelekannesii22 İllaki genetik yanı var ama genetik deyip geçmek doğru değil. Annemin çatlaktan karnı görünmüyor, berbat kuru bir cildim olmasına rağmen karnımda hiç çatlağım yok.(3 doğum yaptım.) Karnımı gayet iyi yağladım düzenli olarak. Göğüslerimi hiç yağlamadım, onlar fekaket çatladı. Yani yağlamasam karnım da çatlardı.