Bende 19. Haftama giricem yarın masa basında özel sektörde çalışıyorum ama bazen iş yoğunluğundan çok oturduğumu farkediyorum ve karnıma agrı yapıyor sertleşiyor kasık agrısı gibi agrılar başlıyor sonra kalkıp ne kadar yürürsen yürü farketmiyor şimdilik tek sıkıntım o bel agrım da yeni yeni başlıyor tabi bilmiyorum ilerisi için ne olur şeyi anlamadım kızlar şimdi rapor alsak bir ay iki üç hafta vs bu bizim doğum iZnimizi etkiler mi bide toplam doğum izni kaç gündü