112 de çalışıyorum Att yim 24 te ambulansa binemez raporu aldım mesaiye geçtim 37 ye kadar çalıştım ama evrak işleri falan hani evet zor oluyor gitmek gelmek ama doğum sonuna aktarayım die 39+2 deyim şuan hala doğum olmadı bekliyorum öylece evde şimdiye kadar da durabilirmişm evde sıkıcı zaman hiç geçmiyor