Kızlar benimde son adet tarihim 17 mart sanırım 31 .haftaya giricem hesaplamayı da çözemedim
Şuan çalışıyorum ama çok zorlanıyorum doktor erkenden rapor başlatır mi sizce ? Sanırım iş stresinden ellerimde kasılmalar oluyo dünden beri kol ağrısından uyuyamıyorum
sağlık ocağından yada hastaneden rapor almalar hamilelikte nasıl aldınız ?