Buseufuk1531 siz sadece 1 ay kullanmissiniz bu kadar sürede ilaç bile etki etmez. Tedavi için en az 6 ay kullanman gerekiyor. O yüzden kötü hissediyorsunuz. Ama size bişey diyim 10 sene kullandım hamile kalınca bıraktım ve yine iyi değilim. Doktorum ilaçla bı yere kadar diyor senin halletmen gerekiyor çabalaman gerekiyor diyor. Herkeste ilacı bıraktıktan sonra tekrar etmeyebilir ama bende aynı oldu ve düşünce tarzımi değiştirmem gerekmiş, çabalamam gerekirmiş…