turana777 Arkadaslar ben 37+3 haftalik hamileyim ve anksiyetem var, gun boyu kendimi cook halsizmi desem boyle kalbim sikisiyo gibi hiss ediyorum, her an bayilcakmisim gibi(ama bas donmesi yok) yasayan oldumu?
Buseufuk1531 turana777 benım hamılelıkten önce de vardı suan da da devam edıyor hamılelgıım bıtsın ılac tedavısıne başlayıp kafayı rahatlatacak ömür boyu
Dogukoo turana777 sen söyleyene kadar farkında değildim düşündüm de evet bende de var 😄😄 bende geceleri geliyor genelde bazen hastaneye gittiğim bile oluyor diyorum neden gündüz olmuyor bu hep gece hep gece 🤦🏼♀️
Ssmerve10 turana777 başka ne gibi şeyler var bende de anksiyete bozukluğu var ama bend sen çok ölüm korkusu oliyor sizde de oluyor mu
turana777 Buseufuk1531 Dedigim gibi seyler yasiyormusunuz? Yani acaba baska bir seymi diyorum..ama anksiyetem var
Buseufuk1531 turana777 iç sıkıntısı durduk yere huzursuzluk mutluylen bir anda çöküş ruh halı değişikliği gece uykusuzluğa kadar gıdıyor benım kı hatta dışarda sokakta bazen yemeğimi yarı da bıtırıp bır an da kalktığım bıle oluyor masadan
turana777 Buseufuk1531 Insan her an olecekmis gibi hiss edermi ya, insanlar bir kere olur bizim gibiler bin kere😪😪Allah yardimcimiz olsun
Buseufuk1531 turana777 evet her an aklımdadırhıc çıkmaz o yüzden dıyorum ya bi doğurayım hemen ilaça başlıcam kafam rahat olcak bır kere ya bitti gitti.nıye kendıme eziyet çektırıyorum kı
Karserbetim Doğumdan sonra emzirmeyle beraber kullanılan antidepresanlar var mı? Bazı hafif antidepresanlar hamilelikte kullanılıyor çünkü.
turana777 Ssmerve10 Olumsuzluga dair her dusunce var..fiziksel olarak mide agrisi, nefes darligi, sol goguste batma gibi agri ne bilim bir suru sey
170217 turana777 aynı günlerdeyiz bende de oluyor ama. Hemen kafamı dağıtma istiyorum doğum. Ne zaman ve nasıl. Olacak benim 25 Ekim yakmastikca heyecan korku artıyor sende durumlar nasıl
Ssmerve10 turana777 aynı şeyler bende de oluyor benim ikinci hamileliğim ilk oğlum sezeryan mecbur buda sezeryan çok korkuyorum ya bişey olursa ya başıma bu gelirse falan diye düşünmemeye çalışıyorum ama yine geliyor