Eşim 40 yaşında ben 30 ikimizinde ikinci evliliği.esimde sperm sorunu vardı ileri hareketlilik yıllarca cocugu olmamis biz evlendik 4 sene boyunca korunmadim hamile kalmadım ama hiç bı zaman umut kesmedik kizkardesim birinden duymuş çakşır suyu diye bı su var geçen sene düzenli kullanmamıza rağmen hamile kalmami sağladı sadece bebek gelismedi ilk gebeligim kürtajla sonuçlandı bu sene 2.gebeligim ve 6.ayimdayim bı oğlumuz olacak bu çakşır suyu kadında ve erkekte üreme sorunlarına iyi geliyormuş ilk duydugumda garip geldi ama denemekten birsey kaybetmem diye düşünerek aldım içtim ama çok Şükür sifamiz oldu., Allah’tan umut kesilmez inancınızı kaybetmeyin lütfen her şey vaktine esirdir belkide daha vakti var sabir