Alparslanin_annesii Allah yardımcın olsun inşallaj bebiş kanala girer ve normal doğum yaparsın olmazsa da sezaryenle kucağına alırsın 🙏🙏 Son durumdan bizi de bilgilendirir misin çünkü benim de bebeğim kanala girmiyor 39+5 çok yukarıda, doktor sezeryanla alalım diyor ama benim sancım vs hbir şeyim yok belki gelir diye beklemek istiyorum dedim 40 hafta olunca muhtemelen sezaryene ikna edicek beni sıyun azaldı falan deyip ☺️