Doktora sancılarım var diye gittim açılmam 2 cm idi. Ama bebeğin kafası büyük ve kanala girmemiş daha dedi beni korkuttu. Sezeryana karar verdim işlemleri beklerken doktor gelip kontrol etti 1-2 saat sancı çektim , ve açılmam 6 cm di. Doktorda şaşırdı bu kadar hızlı olmasına . Bana dedi ki kendine güveniyor musun bana yardım edersen doğurturum seni ama beni öyle korkuttu ki güvenemedim. Annemde dedi sen yapamayacaksın ıkınamazdan bebek haznede sıkışır. Yani olmadı, istedim ama yapamadım. İyi ki olmamış ama bebek kakasını yapmış normal olsaydı sıkıntıya girermiş