Alparslanin_annesii Canım bazı yorumları okudum squat yapmanı söylüyorlar ama bir hamile spor egitmeninden duydum squat eğer çocuk kanala girmediyse doğum pozisyonunda değilse bu harekete başlamayın diyordu çünkü kanala girmeyen çocuk böylelikle kafası aşağı doğru değilse daha zor oluyor dönmesi diye duymuştum.Eğer doğum pozisyonunda ise en cok squat iyi gelirmiş.Bol bol yürüyüş iyi gelebilir ben bir tek squat konusunda bunu demek istedim.