gulcannurozturk Kızlar merhaba. Ankara’da devlet hastanesinde ayrıntılı ultrasona gireniniz var mı? Özele gitmeyi düşündüm az önce fiyat aldım 1500 2000 den aşağı yok… Bu fiyatlar ne böyle 😢
benkosarim gulcannurozturk tıp merkezleri daha uygun fiyat veriyor Bir de oralara sorun devlette randevu sırası gelmeyebilir gene de oraya da sıra arayın hangisi denk gelirse
Tubatgn gulcannurozturk Ben Ankara Üniversitesi tıp fakültesi takipliyim, orada baktırdım 30 40 dakika bakıyorlar. Randevu bulursanız değerlendirin.
Meliko gulcannurozturk emin olmamakla birlikte şehir hastanelerinden rahat randevu bulunabilir diye düşünüyorum hacettepe de falan bulamıyor kimse bi sorun Gazi şehir hastanesi ve 29 mayısta bulunabilir diye düşünüyorum
Yagmur981 Tubatgn bende tıp fakültesinde takipliyim ayrintiliyi da orda yaptırdım ilk kizimida orda doğurmuştum gerçekten güzel temiz hastane
Yagmurrr98 Meliko Bende ilk başlarda devletten randevu bulmaya çalıştım ama maalesefki asla yer yok gebeliğin başında almak lazım 🥲
Busudiyin gulcannurozturk ben temmuz ayında Ali İpek’e gitmiştim 750 tl idi. Ancak verdiğiniz paraya cidden değiyor. Her konuda aydınlatıyor sizi
pembefiyonk Busudiyin ben de haziranda Ali İpek’e gitmiştim sağlıkçı olduğum için 500 TL demişlerdi ben de çok memnun kalmıştım bayağı güzel bir rapor yazmıştı kendi doktorum şaşırmıştı ☺️
Yagmurrr98 gulcannurozturk Canım Zübeyde hanımda çok kısa sürüyormus öyle duydumm imkanın varsa eğer özelde girebilirsiniz Bide şehir hastanesinde yaklaşık yarım saat sürüyormuş Haftan erkense şehir hastanesnden randevu alabilirsinn Gazi hastaneside çok iyiii diyorlar
Democann gulcannurozturk Devlette takipliyim ayrıntılıyı şehir hastanesinde çektireceğim 12+3 haftalığız şimdiden randevu aldık devlette biraz erken almak gerekiyor ama yine de araştırmak gerekiyor tabi.