Mrvkyr 33+4 yarın başlıyorum insalalh hastane çantasını hazırlamaya. Ya kızlar bişey sorucam .ben gece uyurken çok zorlanmaya başladım dün gece hiç uyumadım nerdeyse ☹️ nefesim daralıyor çok sık nefes alıyorum.bide garip sesler çıkartıyorum nefesim daraldığı için.esimi de uyutmadım dün gece çok üzüldüm ☹️o da korktu bişey olucak diye normal mi sizdede oluyor mu