36+0 24 ekimde sezeryan günü verdi doktorum 37+0 da alıcam dedi Gebelik şekeri yüksek tansiyon olduğu için suyu da çok fazla bekletmek istemiyor Üçüncü doğum olacağı için mecbur sezeryan olacak ilk 2 si sezeryan çünkü Kıyafetleri tam hazır değil Son haftalara bırakmıştım maalesef ☺️