3prens1prensesmom Mrvkyr o gün talep olusturdum zatende daha bildirim gelmedi ayin 23üne kadar gecerli bakalim zaten 38de yada en gec 39da aliriz bebegi demisti 37de gitsemde sorun olmaz :)
3prens1prensesmom Yonca_trk özelden devlete gecis yaptim dogum ucreti cok fazla diye 3 aydir devlet takipliyim sezeryan icin vericem dedi benm 3. Gebeligim digerleri erken oldu bende gunumu alip gitmeyi sabirsizlikla bekliiorum:)
Mrvkyr Kaahvelii Yaa cok guzel saglikla dogsun inşallah 🥰Bende yarın gideceğim doktora bakalım hangi gün verecek bana da haber veririm 😊
Betulxxx berosunannesii bende 36+1 oldum bugün. 4 Kasım’da gün aldım . Benimki biraz riskli bir hamilelik
Durulay3 Mrvkyr bizde 33+3 35 de gün almaya gidicem daha bişey hazırlamadım çünkü sesryan ya planlı olduğu için şuan valızımle puset hazır sadece kıyafet yıkanıp ütülenecek hayırlsıyla gelsin bebeişler 🥰🥰
Burculala berosunannesii şuan için bir sorun olmazsa evet 40 hafta baz alınarak hesaplandığında göre sezeryan da 10 gün önce yapılsa 14 kasım gibi
berosunannesii Burculala evet tahminime göre öyle oluyor inşallah sağ salim kucağımıza alırız hepimiz bebişlerimizi 🙏🏻🙏🏻