Selamlar , sezaryan yapmış annelere benim de bir sorum var:
Ben hastanede doğum eğitimi alıyordum ebe dedi ki banyo yapmanızda sakınca yok fakat dikişi bölgesine bant veya su geçirmez fısfıs alıp sıkın hatta onlar çok pahalı olduğu için hastanede birinin eşi alsın, parayı bölüşün, bir defa sıkınca 2 hafta götürüyor zaten rahat duş alırsınz dedi,
Şimdi bu bant veya fısfıstan hangisi daha kullanışlı ve fiyat olarak şu an kaç liralar internette arattım ama farklı fiyat aralıkları çıkıyor hangisi kullanışlıysa hastane çantasına ondannalmak istiyorum açıkçası